Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2011 23:08 - ВСИЧКИ ОБИЧАТ РЕЙМЪНД
Автор: urilozev Категория: Други   
Прочетен: 4278 Коментари: 8 Гласове:
4



ВСИЧКИ   О Б И Ч А Т    Р  Е  Й  М Ъ  Н  Д

Много обично казано. Я да разчленим  заглавието. Първо „всички”, ама кои всички? Семейството , социалната група, колегите по професия-едва ли, всички от САЩ, всички от планетата , в това число и българите. Второ - „обичат”, ама платонически само или и с желание за обладаване , или пък изобщо обичат. Трето - „Реймънд”, ама дали само Реймънд или всички Реймъндовци, или пък всички носители на неговите характерни  черти като събирателен образ.

Задавам си въпроса?  Защо ли пък точно с Реймънд?  Асоциативно, та той е навсякъде и без него нищо не става, като във филма. Исках да кажа -другите казват, че без него нищо добро не е възможно. А и веднага нахлуват отговорите, ами обичаме си го в нашето общество, българското. Едни го обичат, защото без него и дишането им е затруднено. Други го обичат, защото ги е оставил на полето, въпреки че са „куци и сакати”. А пък най го обичат тези, които го направиха капитан на отбора. Нахлуват ми и други мисли в главата, ама като ти кажат,  че те обичат,  дали е обич или е желание за онождане, защото при нас май двете са неразделни? Дали пък не е скрито притворство от всичката тази обич, да излезе накрая, че го мразят? Аз пък нито ще го заобичам, нито ще го намразя. За мен той е декор, на чийто фон ни разкатават възможността да се заобичаме.




Тагове:   обич,   реймънд,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. goby3 - :)
24.08.2011 23:21
Всички ,освен Чък Норис, обичат Реймънд! :)
цитирай
2. urilozev - Отбелязвам
25.08.2011 09:49
мнението ти и го вземам в предвид.Поздрав.
цитирай
3. ckarlet - Дълбок анализ си направил на фил...
25.08.2011 20:37
Дълбок анализ си направил на филмчето, Urilozev:)
Хубава вечер!
цитирай
4. анонимен - Подозирам
25.08.2011 20:54
Не ми се струва да е филмов коментар, по скоро е аналогия с друг един наш живот, свързан със съвременната ни възприятия за "обич". Днеска едни, утре други и все си избираме по един Реймънд да ни весели. Браво за стегнатия изказ, с малко думи-много мисли. Подхождат за всичко...
цитирай
5. urilozev - Здравей
25.08.2011 22:32
Ckarlet.Опитах се със сравнителен анализ, ама явно не съм успял.Благодаря ти за посещението.Хубава вечер на теб и хората ти.
цитирай
6. urilozev - До
25.08.2011 22:36
анонимен.Следващия коментар го прати с аватара си.Интересно казано е в твоя коментар.Аз наистина правя аналогии, ама натрапвани ни от всякъде.Ама май не съм се справил.Може и до го детайлизирам.Благодаря ти за четенето и хубава вечер.
цитирай
7. smile999 - А защо да не обичаме?Не мисля, че ...
26.08.2011 13:53
А защо да не обичаме?Не мисля, че анализа и разсъжденията ти са филм. .
Обичаме ли, как, какво и кого обичаме?
Аз например, обичам да обичам, дори и непознати, ако ми харесат.Няма значение дали хора, животни, или предмети.
Какво не обичм...не обичам да ми се налага нещо, каквото и да е то.И може би си прав за натрапването.
Хубав ден!:-)
цитирай
8. urilozev - Хареса ми
27.08.2011 13:08
изказа ти smile999,обаче, най-ми допада чувството ти за ангажираност със собственото АЗ.Мисля си,от там тръгват нещата.Много хубава съботна вечер и радости.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: urilozev
Категория: Други
Прочетен: 105924
Постинги: 23
Коментари: 82
Гласове: 584
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930